Shopping, sushi och barnvakt dock med sjuka barn....

Sov morgon och jag sov som en stock efter igår!

Hade bestämt att jag skulle åka in och shoppa lite idag på grund av att jag inte har sent något packet hem till mina två systrar som har fyllt/ fyller år.
Så denna dag bestod av att försöka hitta något till dem två, det skulle inte vara något stort och inte något märkvärdigt. Hittade lite så jag hoppas att det blir bra ändå!
Konstigt nog hittade jag lite kläder till mig med :)
Vilket var jätte länge sedan jag gjorde, eller det känns som det. Det fick bli ett par mjukisbyxor och två linnen ifrån hm. Sedan köpte jag mig även en riktigt gosig filt på Primark som jag har gått och funderat på länge. Och nu när jag är lite smått sjuk så tyckte jag det passade väldigt bra att köpa den. För det är så mycket skönare att gosa lite med en filt än att krypa ner under sängen varenda gång man känner sig lite små taskig..

Innan jag och Louise skulle åka hem till mig så blev det att äta lite sushi, på rullband! Det var min första gång och jag måste säga att det var helt okey, kanske inte det bästa men det var gott. Kul att man kunde se allt åka för bi en och sedan bestämma sig vad man vill ha.
Sedan var det bara att åka hem och vara barnvakt. Dock så fick jag veta att grabben hade spytt på dagen, vilket inte var det roligaste att höra.. Vilket brukar leda till magsjuka.. Han vaknade efter en stund när föräldrarna hade gått och jag fick torka spya.. Han var även alldeles panikslagen stackaren. Jag tyckte verkligen synd om honom för i det läget kunde jag inte göra så mycket..

Hur eller hur så löste sig allt till slut men ändå! Och efter någon timma kom pappan hem och kunde hjälpa mig lite. Och Louise drog hem ganska tidigt, fast jag förstår henne inte alls kul när någon har magsjuka och man vill själv inte ha det.!
Jag tog i alla fall och kollade på en film och sedan gick jag och la mig! Filmen jag tog och kollade på heter Bridesmaids och den var helt okey faktiskt, kanske lite för tjejig för mig men ändå väldigt intressant film.

Lite bilder ifrån lördagen! Klicka för större bild.

                   
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0