Snälla förskylning nu räcker det!

Kallt och jävligt är det att kliva upp på morgonen.. Så mycket skönare att ligga kvar i sängen och gosa lite, men nej vara klar vid 7 så är det!
Bara göra som schema säger fast man kanske inte vill varje dag..
Hjälpte till med barnen och sedan så gick mamman och tjejen till dagis och grabbarna stannade hemma med mig. Stora grabben fick stanna hemma för att han inte mådde bra igår och den lilla för de skulle gå fortare för mamman..

När hon kom tillbaka la jag mig i sängen och sov, trodde även att jag skulle möta en kompis vid 11 men ack så fel jag hade.. Jag ska möta henne i morgon, haha min hjärna spelade mig ett spel där! Varför trodde jag att det var denna dag? aja för mig gjorde det inte direkt något för jag kunde ju trotts allt sova någon timma till. Runt elva gick jag upp och duschade och gjorde iordning mig ännu en gång för denna dag.
Sedan var de bara att börja jobba efter lunch för mamman ville ha hjälp plus att hon ville vila lite.
Men jag och grabbarna kollade lite på tv och busade lite granna.
När alla var vakna igen så åkte vi till svenska affären och handlade lite och så åkte vi till en park för att få lite frisk luft, men snacka om att det var kallt ute!
Sedan åkte vi och hämtade upp tjejen och så bar det hem för att laga mat och leka lite, får inte glömma bort att dem badade även idag och ungefär där slutade jag!

Direkt efter jag hade slutat så gick jag upp på mitt underbara rum och satte igång en film, Arthur och minimojerna en sådan underbar film som man kan se om och om igen. Rättare sagt man tröttnar aldrig på den filmen. Satt även och gosade i mig lite DILL CHIPS som jag köpte idag, så föbannat gott ska jag säga er och lite glass fick det bli med. Måste verkligen passa på nu när jag är sjuk för sedan när jag väl tränar så ska jag inte äta något sånt!

Hoppas hoppas hoppas verkligen att denna dumma snorigheten försvinner snart för jag orkar inte vara såhär seg och trött som jag är just nu.. Vill ha tillbaka min energi som jag hade innan jag blev sjuk, visst det är skönt att vila men ändå inte! Det tar så mycket på min energi att må såhär :( vill inte fatta det nu!

God natt på er nu orkar jag inte skriva mera om denna dag, för jag är trött och sliten plus att jag fryser så jag ska lägga mig under mitt kalla täcke.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0