Söndagen den kom även denna vecka 2012-01-08

Att ställa klockan en söndag var inte alls det jag hade tänkt mig och inte den andra söndagen för detta år!
Så klockan var sälld på 9 och visst jag var redan vaken innan men ändå, det var själva grejen. Jag skulle åka och träffa alla nya och gamla au pairer för det var nämligen en träff vid 11, suck. Men jag hann i tid och jag var till och med lite tidigare än vad jag skulle vara, vilket var toppen!

Dagen spenderades som sagt med alla au pairer vilket var jätte trevligt. Vi var vid the monument (en utsiktsplats) och för att komma upp till toppen så var det ungefär 311 trappsteg, nej jag räknade dem inte. Fast jag var väldigt sugen måste jag erkänna, haha! Efter att vi varit på toppen ett tag blev det att gå ner och gå vidare mot ett annat utsikts ställe vilket jag inte minns vad det hette,så är det ibland. Det stället var super fint med och där stannade vi och fikade, dem som ville gjorde det.  Sedan bar det vidare mot London eye och trafalgar square och där hoppade jag på bussen mot Camden för att möta upp Louise ännu en dag.!

Blev mat på Donken och sedan en liten promenad för att gå och handla något som vi skulle ha till bion. Vi skulle se the Iron Lady, dock var filmen inte alls lika bra som jag trodde att den skulle vara. Har helt klart sett bättre filmer, fast ändå var den okey! Och efter filmen så gick vi åt två olika håll jag gick hem och Louise till sin buss, den late bruden ;)

Så vad gör jag just nu när klockan snart är nio? jo jag sitter på mitt rum och funderar på hur veckan kommer att se ut, undra om den blir bra eller inte? Ja mycket som snurrar i huvudet. Sedan ska jag minnsan börja träna denna vecka, kommer bli så underbart ni ska bara veta vad jag har längtat!

Nej nu ska jag nog allt ta och sluta skriva och kolla runt lite på internet istället :)
Hoppas ni har haft en bra helg.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0