Tisdag 24/1 2012,ta hand om bebisen och sova bort hela dagen.

Sådär tröttare än tröttast vaknar jag upp och inser att jag bara måste gå med på att jobba denna dag..
Vet även om att jag skulle passa lilla bebisen medans mamman skulle åka och fixa med sin rygg.

Lämnade barnen som vanligt, dock regnade det. När jag väl var hemma igen så var jag självklart lite blöt men inte allt för dy blöt, vilket var toppen.
Jag skulle hur eller hur ta hand om lilla bebisen i någon timma medans mamman åkte och fixade sin rygg. Så jag stannade hemma tanke på att vädret inte ville vara med mig denna dag. För annars när jag har tagit hand om honom medan hon har varit där så brukar jag gå ut och gå.. Så istället höll jag mig hemma och gosade och hade det små roligt med lilla bebisen, visst han säger ju inte något men ändå!

När mamman kom hem igen så blev det att lägga sig i sängen för jag mådde inte allt för bra, ont i skallen lite smått och allmänt trött tanke på att jag inte sov så jätte bra. När jag hade sovit klart så gick jag ner för jag tänkte att lite lunch kanske hjälpte, då hade min värdmamma gjort lite lunch till oss. Efter det blev det att bara ta det lugnt innan jag skulle börja jobba.
Hämtade tjejen och tog med hennes till en kompis till barnen där redan mamman och grabbarna var. Efter det blev det hem och ge barnen lite att äta och bada dem. Sedan la mamma dem och jag tog bebisen och det gick super bra! Är så stolt över mig själv kan inte sluta le =)

Somnade som en stock tidigt!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0