Tisdag, hjälpa till med bebis och första träningen.

Oj sa nästan allt jag hade gjort idag bara på rubriken, inte dåligt av mig inte!

Lämna barnen som vanligt, vilket gick mycket bättre idag. Blev även att följa med min värdmamma när hon skulle åka och fixa sin rygg eller försöka i alla fall. Jag tog lilla bebisen och gick en sväng, blev en promenad på cirka 40 min. Har allt varit lite taskigt väder hela dagen idag så när jag gick min promenad så var det inte allt för roligt väder så det var bara att gå lite fortare så man inte frös.
När min värdmamma var klar så fikade vi på ett Café och sedan gick jag upp mot doktorn hon skulle till för att prata lite och hon tog bilen upp.  När hon var där så tog jag mig en promenad hem och började hänga tvätt och la in en tvätt till mig själv och så bytte jag om till tränings kläder.

Hade bestämt mig för att jag skulle ta och träna idag. När jag väl höll på att byta om så funderade jag på vad jag höll på med, för jag kände verkligen inte riktigt för det. Väl på plats i gymmet så var helt så underbart så det fanns inga ord för det!
Det blev att
-springa 22 min
-cykla 5 min
-styrka 25 min ungefär
Så i morgon har jag bokat in mig på Zumba så jag hoppas att det kan ge mig en andra chans och kanske gilla det, jag får helt enkelt se!

Jag tog med mig lilla bebisen till dagis för att hämta upp tjejen ifrån dagis medans mamman stannade hemma och umgicks lite med grabben. Ibland behöver dem andra lite egen tid med sin mamma så det var ett perfekt tillfälle för dem. Tjejen blev glad när jag kom och var så duktig så när vi skulle gå hem.
Man märker verkligen på barnen att alla vanliga rutiner har börjat nu igen,båda är dunder trötta. När vi sitter och äter så hänger nästan deras huvuden, vad kul det där lät haha. Fast nästan så är det. Jag tog även och badade barnen vilket gick super duper bra, visst mamman var med mig men det var jag som tog dem upp och hjälpte dem i badet. Efter allt det så hände det nog inte så mycket mera än att vi kollade på tv och min värdpappa kom hem.

Så nu sitter jag här uppe på mitt rum och inser att jag snart måste lägga bort datorn för jag har lite ont i huvudet.! Men först vill jag säga att jag är så glad att jag gick till gymmet idag, det gjorde verkligen min dag. Tänkte faktiskt fixa lite bilder men om jag har ont i huvudet så är jag inte alls sugen på det, tyvärr! Får hoppas att det får i morgon på morgonen istället :)



Ha en bra kväll ni andra.
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0