Tjohejsan Onsdagen var här idag med 25/1 2012

Vaknar och känner att min näsa är lite täppt, säg inte att jag börjar bli sjuk jag med? Var bara att gå ner till botten våningen där dem andra höll hus, jag tog mig lite att äta medans barnen kollade på tv, trodde jag skulle få sällskap av dem.. Fick i alla fall sällskap av lilla bebisen, så jag var nöjd ändå! Sedan var det dax för dem att äta när mamman kom ner och jag gick upp för att fixa det sista, sen var klockan så mycket att vi skulle ta oss till dagis och skolan.

Dock hatade jag verkligen denna morgon, på grund av att vi kom lite sent hemmifrån, bussen kom inte som den skulle och när den andra bussen kom så var den så full så vi knappt fick plats och såga på allt så kom vi försent till skolan jag och grabben.. Visst det gör inget men ändå jag får så dåligt samvete. Gas killarna skulle komma idag och kolla så allt var okey och som tur var så kom dem när jag var och lämnade grabben så jag slapp vara hemma eller min värdmamma.
Så jag tog mig en tupplur istället, hade funderingar på att träna men kände inte riktigt för det så jag gjorde det bästa av allt att sova en stund innan jag skulle gå och möta en ny tjej i kentish town. Vi tog en fika på Costa och pratade lite, hon var en mycket trevlig tjej allt :) Så henne kommer jag träffa igen.!

Efter min fika med den nya tjejen så fick jag gå hem med rask takt på grund av att min värdmamma ville ha lite hjälp medans hon fick en liten tupplur på grund av att hon inte kände sig bra. Så jag fick gosa lite med lilla bebisen innan hon åkte och hämtade hem dem andra barnen.
När alla var hemma så var det våra "3" barn plus tre andra barn och en till vuxen, snacka om att det var full fart här hemma. Fast det bästa av allt var nog att alla lekte så bra tillsammans. Visst det var ju egentligen 2 bebisar och 4 små liv som var här.! Fast jag kan lova er det fanns att göra ändå, kan även säga att det var inte så mycket att städa upp jag var överlycklig :D

Tog sedan barnen upp för att bada när alla hade gått hem till sig och det var bara vi hemma. Snacka om att det nästan blev tyst i huset, haha.! När pappan kom hem så tog jag mitt pick och pack och gick till gymmet för att springa lite.! Har nog aldrig varit så solt över mig själv, eller inte på länge i alla fall!
Känner att energin bara flödar i mig just nu, vet ej varför men underbart skönt är det i alla fall.

Nej god natt på er där ute :)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0