Torsdag den 19 Januari 2012 Skallevärk hela dagen inte okey!

Vaknar nästan upp med huvudvärk och det är verkligen inte okey!
Hatar det verkligen, när sånt händer är det så att man vill gräva ner sig och inte komma tillbaka förens det är över.
För min del var det allt bara att gå upp och hjälpa till med det som skulle hjälpas till med. Det regnade även hur mycket som helst, vi väntade in i det sista med att säga något till barnen att dem skulle få åka bil till skolan idag på grund av att om jag skulle gå så hade jag blivit dy blöt så min värdmamma tänkte på mig, vilket var väldigt snällt. Så jag stannade hemma med bebisen och väntade på att mamman skulle komma tillbaka. När hon var tillbaka gick jag upp till mitt rum för att jag skulle läsa lite tänkte jag med det slutade med att jag somnade. Skulle även ha mött en kompis men det blev inte av på grund av att hon inte hade tid och jag mådde inte så bra så det var tur i otur! När jag fick veta att vi inte skulle träffas så somnade jag om och sov nog nästan 3 timmar och vaknar upp vid 1 och har ingen huvudvärk känner mig jätte glad, men sedan när jag ska börja jobba vid halv tre så började huvudet göra ont igen.
Det blev även mamman som lagade mat idag, jag hjälpte till lite. Till middag åt vi kycklingsallad, mums det var väldigt gott. Jag hjälpte även till med badet och sen efter det slutade jag eller nästan i alla fall.

När jag hade slutat så tog jag på mig lite kläder för att gå ut och gå en sväng och det blev en runda på
-4,1 km på 46 min.
- sittups 100 st per sida och vanliga.

Visst det låter inte så bra kanske men jag är super nöjd med det i alla fall tanke på att jag inte har mått helt okey idag.  Som sagt så känner jag mig verkligen super glad när jag tränar och håller igång. Likadant var det idag, när jag kom hem efter min promenad så mådder jag mycket bättre och kände mig mycket gladare.

Så nu ska jag faktiskt sluta skriva och lägga mig i sängen och se om jag kan sova efter mitt lilla powernap i dag. Hoppas även att jag kan ta mig i kragen och träna i morgon bitti medans mamman är iväg på musik. Enligt mina planer så borde jag hinna. Om jag lämnar tjejen runt 9 eller strax efter det och sedan ta och hämta mina tärnings grejer och bege mig mot gymmet i 1-2 timmar så borde jag lätt hinna det. Fast allt beror på min kropp i morgon, måste lyssna på den om den vill eller inte..

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0