Torsdag, kroppen känner sig inte helt okey...

Klev upp och kände mig tröttare än vad jag brukar göra men struntade i det.

Så jag tog båda barnen till skolan och dagis för att sedan ta en rask promenad hem som jag oftast gör på vägen hem!

Väl hemma så hade jag planer på att gå och träna men min kropp kände verkligen inte riktigt för det. Så jag la mig i sängen istället och började läsa en bok som jag började med igår som jag tog ifrån kyrkan. Så jag läste en stund med efter ett tag börjar mina ögon gå i kors och jag känner mig bara mer och mer trött. Så jag lägger ifrån mig boken och ställer klockan på 30 min för att sedan vakna upp.. När jag vaknar upp är jag fortfarande helt slut och väljer att somna om, vilket kanske inte är det bästa i alla lägen. Fast i mitt läge så hade jag verkligen inte någon lust till något eller ja min kropp hade inte. Hur eller hur så sov jag nog till slut i cirka 2 timmar och kände mig fortfarande inte helt okey, men var tvungen att äta och vakna till liv lite. För jag skulle ju trotts allt jobba senare.

Så jag fick ta lilla bebisen idag igen. Det fick bli en tur till affären för att köpa ris till maten jag skulle laga. Och vet ni vad det blev? jo det blev flygande jakob och ett plus i kanten barnen och mamman gillade det dock tror jag inte pappan åt det men dem gillade det och det får mig alltid att bli glad!  Så då vet jag att jag kan göra det flera gånger. Nästa vecka ska jag även hitta på lite andra saker som man kan göra så får jag se om barnen gillar det eller inte, tanke på att barnen är kräsna så måste man allt tänka efter lite. Hjälpte även till vid badet och som alla andra dagar så lekte vi.  Sedan slutade jag ungefär.

Efter min hårda dag ;) eller inte.. Tog i alla fall på mig lite andra kläder för att gå in mot Camden för att ta en fika med Louise och självklart en massa skit snack på köpet. Vi sitter ofta i typ 2 timmar och pratar om allt och inget. Munnarna på oss går i ett, underbart! Skulle även visa henne en genväg och hon gillade den verkligen inte måste jag säga, haha skrattade verkligen hur mycket som helst när vi gick där. Asså visst det kanske inte är den säkraste platsen men vi var två stycken och klockan var bara nio på kvällen. Hur eller hur så var det roligt och hon förstod inte hur jag kunde förfesta där ;) ja så är det när man vågar allt då tar man första och bästa stället, nej riktigt så är det nog inte men det är lite mysigt ändå, så länge du är två är det aldrig fel.

Så här sitter jag med min dumma burk som ska stängas av för att jag ska sova och få min skönhets sömn! Måste verkligen inse att jag behöver sova mycket, dock vaknar jag om nätterna men det är så det är ibland! Så nu säger jag verkligen god natt och sov gott där ute!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0