Torsdagen, en början till förkylning!

En dag jag riktigt inte minns!
Och det låter riktigt illa måste jag säga!

Så här sitter jag och funderar på vad som hände denna dag?
Jag kom nu på vad jag gjorde. Jag sov fram till lunch tid och sedan tog jag hand om lilla bebisen medans mamman kunde sova lite. Efter jag hade passat honom klart blev det att gå över till grannen och passa hennes lilla grabb som är 2 veckor äldre. Hade honom i cirka 2 timmar, vi tog oss en liten promenad och fikade lite.

När jag väl var klar med allt passande så var det bara att gå hem och vänta på att min värdmamma skulle komma hem så jag skulle börja jobba igen. Hjälpte även till med maten, men slapp att hjälpa till med badandet, så jag tog det bara allmänt lugnt på mitt rum. 

Vaknade för övrigt med täpp näsa och ont i halsen.. Under natten sov jag inte alls mycket för jag vaknade hela tiden av att jag inte kunde andas och blev jätte förbannad på mig själv.. Så blir det när man börjar få en förkylning.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0