Underbara söndag som bara försvann..

Först och främst vart fasiken tog Söndgen vägen?

Jag gick upp vid kvart i elva och vart helt slut? kan nog vara efter en lång vecka och en ganska intensiv helg.
Tog mig lite frukost och sedan efter någon timme tog jag mitt pick och pack och gick till gymmet.
- springning 25 min
- Styrka 60 min
- Simmning 25 min

Och där insåg jag att jag nästan spenderade 2 timmar i träningshuset, vilket aldrig känns fel när man väl är klar!
Som alla andra gånger så kände jag mig inte direkt trött efter mitt långa träningspass men ändå var jag super glad över min insatts.

Mötte upp min kära norge tjej Nadia och vi gick till O2 arenan för att kolla på sherlock holmes 2, snacka om underbar film och super bra bio salong.! Har äntligen sett filmen som jag har velat se hur länge som helst, tyckte filmen var super bra och jag ångrar inte alls att jag har sett den, dock var den väldigt lång..
Efter filmen så tog vi oss en promenad upp till Belzis park? och där skulle vi möta upp Caroline våran tyska kompis för att äta middag. Jag var inte speceillt hungrig men snacka om att det var riktigt god middag jag köpte mig på "Giraffe" maten var helt klart värt pengarna. Underbara personer spenderade jag i alla fall min middag med, vilket jag hoppas att jag gör snart igen :)

Kom hem och jag blev trött som en padda och ville fixa lite bilder så jag kunde visa er, för jag har verkligen varit så slarvig med det på sista tiden. Hur eller hur så har jag fixat det till slut och jag kommer inte lova något men jag ska försöka göra mitt bästa med att lägga upp bilder.

Så nu orkar jag inte skriva mera för jag är trött och jag ska upp och jobba i morgon, så god natt på er där ute i vilda världen :)

Blev dock inte många kort idag men så är det ibland, klicka för större bilder =)

     

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0