Vart försvann mina korta fredagar?

Det är min allra största fråga för jag saknar dem verkligen hur mycket som helst.

Hur eller hur så jobbade jag på morgonen, hade med mig tjejen till grabbens skola. Blev att gå hem och lämna henne och sedan slutade jag.
Så jag tog mig till gymmet där det blev
- 22 min sprigning
- 30 min styrka

Sedan var det bara att gå hem igen och vänta tills mamman skulle komma hem med lilla bebisen och sedan åka igen. När hon väl kom så tog jag honom och tog det allmänt lugnt innan jag började med maten. Sedan blev det att leka och ta det lugnt för att senare börja baka lite. Mamman och grabben bakade chockladmuffins,vilket dem gjorde jätte bra.
Men runt halv fyra tror jag det var så gick dem hem till en kompis och jag fick lite ledigt, vilket var jätte skönt. Så vad gjorde jag under dem få timmarna? jo jag tänkte att jag med skulle baka lite så jag ställde mig och kollade igenom kockboken och bestämde mig för kärleksmums. Kollade om vi hade allt hemma men nej det hade vi inte så jag fick gå till kiosken för att kolla om dem hade kokos som jag skulle ha på toppen. Gick ut i bara tshirt och mjukisbyxor vilket kanske inte var så bra, så jag är inte förvånad om jag blir sjuk! Hur eller hur så blev kakan super god och jag blev nöjd när den väl var klar.

Familjen kom hem ungefär vid 6 och då blev det att bada barnen och sedan slutade jag nästan, dock var klockan 7 när jag väl slutade. Fast så är det när man jobbar..

Senare på kvällen så mötte jag upp Louise för att käka ute och för att gå ut och festa. Vi hamnade på en thai resturang och vi gick vidare till en pub som jag kunde dricka min stora drink på :P och sedan vidare mot Lock 17 som vi skulle till hur eller hur :)
Jag tycker kvällen slutade väldigt bra, var nog hemma runt fyra och mitt huvud var som en stor bomb på grund av den höga musiken..

Klicka för större bilder vett ja ;)

   

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0