4 tvättar!

Regn ännu mera regn!
Trodde ärligt att grabben skulle kunna sova lite längre idag men det blev ju inte så inte! Han vaknade runt halv sju.. Plus att jag förstår inte varför pappan duschar där han duschar, han väcker ju grabben som skulle behöva sova!
Aja tillräckligt med de.
 
Efter att ha lämnat honom i skolan så tog jag tag och började tvätta all tvätt som skulle tvättas under hela dagen. Medans jag satt och väntade på all tvätt så satt jag även och funderade hur fasen jag ska fixa lite små saker. Kollade även på lite flyg tills jag ska åka hem, vad blir billigast och så vidare. Laddade även upp lite bilder här på bloggen sen mina syskon var här och när mina två "mammor" var här. Dock har de ju tagit ett litet tag, men har bara mig själv att skylla på.
Så det är ungefär vad jag har gjort på dagen. La mig även i sängen i ca 30 min och det var dem härligaste minuterna på hela dagen måste jag säga.
 
Hämtade hem grabben, började med maten och sedan tog vi och bakade för han ska ha party i hans skola i morgon och så var vi båda sugna på att baka, alltid kul att baka om ni frågar mig =)
Sedan kom hans pappa hem tidigare än vanligt, så jag slutade ungefär kvart i sex,härligt!
Hoppade in i duschen sen har jag bara tagit det lugnt i min underbart sköna säng, har även suttit och funderat på vad jag ska ha med mig hem och att min väska är lite liten,haha.!
 
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0