Lilla Målilla

Måste verkligen säga till er att de inte händer mycket här i lilla Målilla men jag är mycket glad för det ändå :)

Njuter av min ledighet och min tid med mina nära och kära! Alla verkar så glada över att ha mig hemma för ett tag så alla går och drar i mig nästan.. Nej riktigt så är det väl inte men man märker verkligen vilka som vill träffas och inte, vilket alltid är kul tycker jag!!

För övrigt så har jag hjälpt min syster med att panta burkar och när det var klart så satte jag igång och bakade lite granna till henne så hon har lite chocklad muffins =)
Annars så blir det inte alls mycket gjort idag,blir att umgås med mina två stora systrar och bara njuta av att jag faktiskt har Semester!
Juste får ju inte glömma bort att Målilla är nu även det varmaste,kallaste och även det blötaste efter att vi fick 113mm regn häromdagen. Inte illa måste jag säga men visst det har väl sina för och nackdelar.

Ha det toppen :)
Over and Out!
Från bruden i lilla Målilla
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0