Lätt irriterad,välkommen till mina dagar.

Jag gillar verkligen inte när grabben bestämmer sig för att gå upp vid halv ju på morgonen, för det är verkligen jobbigt för båda två. Han blir trött och lyssnar knappt på vad man säger.
Vi tog bussen till skolan idag och jag gick och la mig i sängen, underbart.
Sov väl i sådär 2-3 timmar dock frös jag som bara den först men fick upp tempen efter ett tag.
Annars har jag inte gjort mycket av dagen, tagit det lugnt och bara njutit.

Hämtade hem honom runt tre och sedan blev det att gå hem till en av hans kompisar och ha en play date. Stannade över middag och han åt som bara den. Gick därifrån runt 6 och allt var toppen, dock lyssnar han inte allt för toppen när han är trött så tog as länge att gå därifrån. Väl hemma så väntade vi på att hans pappa skulle komma hem för att han skulle bada honom. Han pappa var dock tvungen att gå nästan på en gång för att han skulle på föräldrar möte. Grabben var inte direkt glad när jag sa att jag sulle lägga honom till bedd för han ville så klart ha sin pappa.
 
Fast nu sitter jag här och har lagt honom i säng och han var inte ett dugg ledsen när jag hade gått ur rummet, tummen upp!
 
För övrigt så har jag börjar få en riktigt panik ångest, tanke på att jag ska hem någon gång från detta land så måste jag alltså börja tänka på vad jag vill och vart jag vill jobba och bo.. Allt börjar snurra i min skalle allt detta kan dock bero på att jag ska åka hem till sverige på fredag. Det är faktiskt ganska jobbigt och få dessa tankar,bara tanken gör mig rädd!
 
Ni får stå ut att jag inte lägger upp bilder.!
Ska skärpa mig och lägga upp en hel del bilder snart, måste ske innan jag sticker till sverige bara.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0