Lördagen 7/7 -12

Nu är jag i lilla Målilla, min fina by som alltid kommer vara toppen i alla lägen. Det är här jag hittar friden!
 
Jag är så överlycklig att jag får känna dem där små sparkarna i syrrans lilla bebis mage, snälla lille vän kom ut nu, jag är hemma så allt kommer bli toppen =)
Längtar i alla fall efter dig, fast dock känns det jätte konstigt att syrran är gravid!
 
För övrigt så grillade vi på kvällen och så var jag även och sa hej till mamma och lilla syster en snabbis innan hon skulle åka till popkollo, snacka om att hon kommer få det toppen, dock hinner jag inte se henne så värst mycket innan jag ska åka till hamlstad för att jobba med min värdfamilj.
 
Tycker i alla fall att det är jätte kul att vara hemma =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0