Nu har jag blivit Moster!

Nu kan jag äntligen kalla mig själv för moster Angelica, snacka om att det är en härlig känsla =)
Igår morse fick jag veta att det stod klart att min syster hade fått en liten pojk på 4360g och 53 cm lång, snacka om att hon fick en jätte bebis. Fast sen måste jag allt erkänna att han är världens sötaste unge med! Vill bara få gosa gosa hela tiden nu men det får jag vänta med. Är super stolt moster i alla fall till den lilla grabben!
 
Annars händer det inte mycket här hemma i Målilla mer än att vi nästan har översvämning i alla åar som finns, men förhoppningsvis så ska det sjunka men till i morgon sägs det komma ännu mera regn så det ser inte allt för lovande ut.
Umgås med alla fina Målilla bo nu när jag är hemma och jag måste säga att jag allt saknar att vara hemma och kunna umgås med alla mina goa vänner som verkligen vill se en när man är hemma. Dock känns det inte riktigt som att man har tid med alla, men jag försöker göra mitt bästa nu när jag väl kan och är hemma.
 
Min första vecka hemma har bara varit lugnt, tycker dagarna springer iväg och ändå gör jag inte allt för mycket?? jaa det är bra lustigt tycker jag allt. Saknar inte London något just nu, tycker mer det är skönt att gå hemma och inte göra ett skit =D Bara vara och njuta!
 
Nej nu måste jag ta och sluta för ska åka till västervik och umgås lite med min bästa killeskompis mamma =)
 
 
Over and Out!
Från bruden i lilla Målilla
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0