Picknick och shopping

Lördag morgon och jag känner att min kropp är piss!
Kul verkligen att vakna så, nej det skulle jag inte vilja säga..
Var väldigt slö på morgonen men satte igång och städade udan lite i rummet och började packa lite smått inför sverige resan. Runt halv två så tog jag mitt pick och pack till affären för att sedan ta mig till bussen för att åka ner till hyde park för att ha lite picknick med mina vänner. Vi skulle nämligen fira Evelinas födelsedag ca 194 dagar i efterskott men vad gör det??
Det gjorde inte oss något i alla fall plus att vi skulle säga hej då till Emma som åker tillbaka till sverige nu efter hennes år här i London. Vi var i parken från ca halv fyra till halv sju om jag inte minns fel, väldigt mysig tid hade vi i alla fall med en väldigt väldigt god plock mat. Efter våran tid där så stack vi till en pub för att sjunga lite karoke. Jag och Anna stannade inte länge men så är de ibland!
Kan bara säga att jag är super glad för dem vänner jag har här i London för jag vet att ni skulle ha gjort samma sak för mig!
Ni är helt fantastiska!
 
Söndag - shoppade upp alla mina pengar.!
Behöver nog inte säga så mycket mer till er va??
hmm jag stack hemmifrån runt tolv för att åka ner mot oxford street för att shoppa lite. Hade bara ett mål, ny väska,bebis kläder, strumpor,bh och ett par shorts från hm. Men riktigt de blev det ju inte! Efter all promenad från ca 1-18 så kom jag hem med En väska, en bh,strumpor,två shorts från primark, en bikini topp och bebis kläder till syrrans lilla bebis =)
Så jag är helt klart inte besviken på min shopping men visst jag hade ju kunnat handla mindre, men vad gör de om hundra år? Får ju trots allt en ny lön på fredag ;)
Väl hemma blev det att äta lite middag med min värdfamilj (pappan och sonen) för dem andra är i sverige. Annars har jag bara suttit vid datorn och små tänkt lite!
 
Får inte glömma att jag har en sån fruktansvärd hemlängtan just nu, kanske för att jag ska åka på fredag? plus att jag tror att sverige har en förbannelse över mig, har ont i halsen och förkyld!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0