Sista dagen i lilla Målilla

Nu har mina dagar hemma i lilla Målilla försvunnit, tyvärr!
Har haft det jätte bra,har mysigt och gosat en hel del med min systerson nu dem senaste dagarna. Kommer sakna han massor.
 
Har även nästan hunnit med alla som jag vill umgås med. Det är väl alltid så att vissa hinner man se och vissa inte, men denna gång känns de som att dem viktigaste har jag träffat i alla fall. Jag önskade bara att jag hade haft lite mera ledigt så jag hade kunnat göra lite mera under min tid här hemma i lilla Målilla. Är i alla fall nöjd med min lilla semester som jag har haft! Jag klagar inte det minsta. Det ända skulle väl vara att dagarna har gått för fort!
 
Så i morgon åker jag till Halmstad till min engelska familj för att jobba en vecka innan vi åker tillbaka till england där det blir heltids arbete ända till alla barnen börjar skolan och dagis.. Det kommer bli jobbigt men ändå inte, det återstår attt se hur det går!
Hoppas självklart dem sista månaderna går fort, för jag känner allt att jag nog skulle vilja stanna hemma nu men ändå inte. Så min sista tid i england kommer verkligen bjuda på allt som dem har att ge. Ska även skriva upp lite grejer jag vill göra innan jag åker hem till Julen.. Finns nog en och en annan sak som man ska göra innan man åker hem. Hoppas även på fin besök till hösten av lite vänner. Så se till att dessa månader går fort!
 
Hej svejs vi hörs när jag är tillbaka till england den 27 juli. Bloggen blir mer uppdaterad när jag är tillbaka om man ska säga så! 
Massor med Kramar toöö er mina läsare.
 
 
Over and Out!
Från bruden i Målilla
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0