Torsdagen och fredagen i London 5-6/7-12

Tänkte bara berätta lite kort vad jag gjorde dem två sista dagarna innan jag stack hem till Sverige för lite semester =)
 
Torsdagen-dagen då allt skulle packas!
blev att jobba på morgonen och sedan tog jag tag i att fixa och dona lite granna hemm i mitt rum,det skulle packas och plockas undan så det inte ser allt för jävligt när jag kommer tillbaka.
Efter grabben hade slutat skolan så blev det att ta med honom och leka med en av hans kompisar för att ha en playdate. Var nog hemma runt halv sex då det var dax att göra mat till oss båda. Fick även besök av en kompis till familjen och pappan kom hem senare än vanligt, ändå sprang han,men men så är de ibland!
 
Jag tog och mötte upp Anna direkt efter jag hade slutat för att åka in mot stan och bara njuta av den sista dagen innan jag skulle åka. Vi gick runt en hel del, kan säga att mina ben gjorde ont på slutet. Vi kollade även in ljus showen som dem skulle ha, dock en besvikelse, för det var för tjocka moln och att det syntes knappt.
Blev även att köpa en engelsk bok och snacka om att jag sitter och små skrattar så fort jag sitter och läser den.
 
Fredagen - dagen då jag flyger till Sverige
Ta grabben till skola och inte glömma hans resväska. Blev även att säga hej då för ett tag till grabben medans jag gick hem och tog tag i min packning en gång till så jag verkligen hade allt med mig. Tog även tag och gjorde lite undan plockning för det såg ut som bara den i huset. Han även äta och sova en stund innan jag skulle ta mig upp till Golders green där jag skulle ta bussen till flygplatsen. Måste verkligen säga att allt gick min väg hela tiden, bussen var tidigare än vad den skulle,in checkningen gick toppen, blev ej stoppad vid väskkontrollen, flyget var dock för senat men kom ändå i tid till sverige, väskan kom och jag kunde ta mig till bussen som skulle ta mig till linköping. Kan ni fatta om jag var glad när allt var klart och jag hade mött upp min fina vän som jag skulle sova hos denna natt och prata en massa skit med =)
Super glad över att se henne för det var ju drygt sådär ett år sedan nu men ändå så kändes det som att det var typ för någon vecka sedan. Det är i sådana stunder man vet att det är en toppen vän!!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0