England vann sin grupp i EM!

Det var meningen att jag skulle börja jobba runt 6 i morse men så blev inte fallet för min värdmamma hade inte tagit sig upp och börjat springa men jag lade mig ner i soffan i stället. Fast där kunde jag inte ligga allt för länge för pappan kom ner och jag fick ta dem små liven medans mamman fick sova en liten stund.!

Så jag hjälpte alltså till ganska mycket idag på morgonen och sedan tog jag alla 3 barnen med mig för att lämna alla där dem skulle vara. För tjejen på dagis och sedan var det bara att gå upp till stora grabbens skola för att lämna honom. Jag och bebisen tog oss hem sedan för att leka efter han hade vaknat från sin tupplur.

När jag väl var ledig så gick jag upp och skulle läsa men somnade i sängen i 2 timmar, helt slut i hela kroppen så jag antar att det behövdes. Följde även med mamman och handla lite och sedan gick jag hem för att ställa mig och baka rulltårta, mycket nöjd över mitt resultat! Var hur länge sedan som helst jag gjorde rulltårta men de gick super bra. Hämtade hem tjejen ifrån dagis efter jag var klar och vi gick upp till parken och gungade och lekte lite. Runt 17 blev det att gå hem och göra lite mat till henne och bara ta de lugnt, mys när de bara är hon och jag helt klart.!  Hjälpte även till med bad/duschandet idag.

Annars ikväll har jag hjälpt till med våran mat vilket blev kött och sallad,mumma riktigt länge sen jag åt kött =D Till det blev det att kolla på England mot ukraina och vet ni vad England vann! och dem vann hela sin grupp heja dem! Visst synd att sverige kom sist men ändå England spelade bra. Nu hoppas jag bara dem vinner över italien som dem möter på måndag!
God natt där ute dax att sova ännu en dag i morgon :)

  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0