För dålig uppdatering, jo tack jag håller med!

Så dax att berätta vad jag styrde med i helgen kanske?`antar att ni allt är lite nyfikna =)
 
Vi börjar med fredagen- dagen då jag jobbade extra
Helt klart hade jag inte tackat nej till att sova denna morgon men vad gör man inte när man får chansen att tjäna lite extra pengar! Så det var bara att kliva upp tidigt och jobba med grannens son för en stund, vilket gick hur bra som helst.
Efter jag hade jobbat klart blev det att ta sig till IKEA och sedan blev de även lite andra saker med. Handlade all mat på tesco som ligger vid IKEA med för att jag kände att det var lättast men ack där fick jag för det var tungt att gå med dem ska jag helt ärligt säga.. Men vad gör man inte för att få hem allt och slippa handla sedan.
Väl hemma blev det att plocka in de som skulle in och sedan byta om för att springa ner och möta upp Anna för att hon skulle sova hos mig i natt för hon skulle hjälpa mig med smörgåstårtan jag skulle göra till morgon dagen. Hämtade henne och lämnade av henne hemma hos mig och jag gick ut för att springa en liten längre runda, underbart! Kom hem,duschade och sedan började vi med våran mat vi skulle äta och sedan smörgåstårtan. När vi väl var klara med allt så var det bara att göra sig iordning för att gå på "Dejt" eller ska jag kalla det dubbel dejt.. Haha kommer inte berätta så mycket för er för det som hände hände! Förutom att jag fick en annan killes nummer som jag själv troligen ska gå på dejt med?? jaa vi vår väl se vad som händer ;)
 
Lördagen- lite mera jobba och midsommar virande.
Kände självklart inte för att sova denna morgon heller, kan ni tänka er? och ja ärligt jag ville var super trött efter att knappt sovit någonting, usch!
Men grannens barn var hur goa som helst, vi tog oss nämligen en liten promenad i parken och när tiden väl var inne så blev det att fika. Så jag tillbringade sågott som hela förmiddagen med dem två ute i våran park, hampstead heath! Juste får inte glömma bort att min fina vän Anna var där och kollade så jag skötte mig, haha.
När arbetspasset var slut runt 2 så var det bara att lägga på ett kol jag skulle byta om och hjälpa till med det sista på smörgåstårtan, men Anna hade så gott som gjort klart den när jag väl hade slutat snacka om snällt! Väl klara så stack vi till bussen och sedan vidare mot Hyde Park där det skulle firas midsommar med alla andra svenskar här i London. Och för dig som läser så stämmer det jätte bra att det var dagen efter! Dem har inget som heter midsommar här och därför får vi ingen ledighet för det så det var bara att vara nöjd :)
Allt som hände i parken var helt underbart, vi åt lite för mycket smörgåstårta,snappsade,åt chockladkaka,sill och potatis och självklart drack vi en hel del vin, mumma! Kvällen slutade dock inte så bra för min del! åkte hem runt tio och lade mig i sängen.
 
Söndagen- en liten elak bakterie!
Flög i mig i natt, vaknade upp vid halv 3 och kräktes mellan 3-5 kul verkligen.. Var helt matt i kroppen på söndagen så det var helt klart en slappar dag! Men tur jag hade min kära vän Anna här som tog hand om mig, tack ännu en gång!
 
Så min helg var toppen förutom den lilla elaka bakterien som tydligen flög in i mig!*
Gör ett inlägg på lite bilder sedan!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0