Förbannade regn!

Hatar att vakna upp av att det regnar..
Men det är bara att kliva upp och se glad ut.

Åt min frukost och sedan tog jag och hjälpte till med barnen. Fick även bli att stanna hemma medans mamman tog grabben till skolan för det regnade. När jag väl slutade på morgonen tog jag och la mig i sängen för att försöka vila och bara slappa. Somnade till men väcks av min mobil, haha alltid lika rädd när den ringer.

Började jobba runt två då jag tog med mig barnen ut i regnet. Alltså jag tyckte det var skit kul vilket jag tror tjejen tyckte med för hon fick se mig hoppa i vattenpölar. Det jobbigaste var att jag ej hade några gummistövlar så jag kunde inte riktigt jobba som jag ville men så är de ibland. Bebisen somnade i vagnen medans jag gungade tjejen i 40 min,haha snacka om att hon älskar att gunga till och med i regn inte dåligt måste jag säga. Totalt var vi ute i ca 2 timar i regnet, helt underbart! Visst der ösregnade inte men det små regnade hela tiden så man hade blivit blöt om man inte haft regn kläder på sig. Jag fick även användning för mina regnbyxor som jag hade köpt i fredags och snacka om att det var kul att åka russelkana med regnbyxor,haha man åkte as fort.!

Hjälpte sedan till med maten och badet som vanligt. Resten av kvällen har jag kollat på fotboll och bara tagit det lugnt..

BESVIKEN på sverige att dem förlorade, men inte konstigt för dem spelade ju som ett par kossor.. Förbannat dåligt av dem. Hoppas dem vinner över England på Fredag annars vet jag inte vad! Nu ska jag lägga mig i sängen efter en ganska lång dag.
Mina nya kläder ligger fortfarande kvar i påsarna, haha undra om jag inte ville ha det eller inte? aja gör ett nytt försök i morgon.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0