Fredag,Lördag och söndag mycket text att läsa

Jobbade då inte mycket på fredagen kan jag säga er!
Hjälpte till lite på morgonen vilket jag alltid gör men den ända skillnaden denna gång var att stora grabben inte skulle till skolan förens vid 10 då hade skulle ha sports day. Innan dess hjälpte jag mamman med allt som skulle packas till tyskland och se till att allt var fixat så det nästan bara var att åka sedan när vi skulle göra det.
Väl där så kollade vi när han gjorde sina aktiviteter och han vann en gren och kom två en annan så duktig så den lilla pojken, var allt riktigt stolt den stunden.
När dem sedan skulle åka till flygplatsen så blev jag ledigt ifrån min fina familj. Fast jag skulle gå och jobba igen vid 4-6 i en annan familj för att hjälpa till extra. Så under denna tid så tog jag det mest lugnt och bara slappade innan jag gick och jobbade dem två lättaste timmarna i mitt liv.
Efter mina två ynka timmar så tog jag mig upp mot kullen (muswell hill) för att möta upp ett glatt gäng och kolla på Sverige- England. Matchen gick ju som den gick tyvärr.. Men jag är lika glad för det :D

Lördagen - lite pary!

Upp och hoppa dax att jobba ännu ett två timmars pass i den andra familjen mellan 8.30-10.30... Var as lätt även denna gång för jag skulle bara ta en av barnen till fotbollen och sedan lämna tillbaka honom när den var färdig.
Kände mig dock inte helt utvilad så jag stack hem efter dem timmarna och sov i ca 2-3 timmar vilket jag inte skulle ha gjort egentligen, skulle bara ligga ner ca 1 timma för att sedan kunna göra något roligt. Slutade med att jag var utanför huset runt 17,på väg till bussen och ner till min kära vän Anna nere på regent street för att för drinka lite innan utekvällen. Vi satt där ett tag och sedan väntade vi på Evelina som skulle komma och göra oss sällskap och sedan drog vi oss vidare mot sheperds busch för att vi skulle gå på walkabout men ack så tråkigt det var där för dem visade fotboll och det var inge party där så det sööööööög! Så vi tog oss något att dricka och sedan stack vi vidare ner till Camden.  Ungefär där slutade jag dricka för jag tycker verkligen inte det var lönt tanke på att jag aldrig direkt blev full.. Men vi var i alla fall på ice varf och sedan på lock 17, kvällen över lag var helt okey men tråkigt att det blev som det blev med walk about!

På vägen hem ifrån Camden så blev jag stannad av två pratglada typer som ville prata lite och fråga mig en massa frågor. Jag var självklart inte rädd men samtidigt kunde vad som helst hända.! Jag hade jätte skoj när jag stod där och pratade med dem. Var hemma runt 2 på natten helt lagom tid tanke på att jag skulle upp och jobba söndags morgon..

Söndagen - slappar dag.!

Sista dagen med extra jobbet. Det blev ändå en ganska tidig morgon 9.30-12 var det att jobba denna dag. Var att ta den andra grabben till simmning och sedan gå hem och leka med dem i ca 40 min innan jag kunde sluta, vilket gick helt fantastiskt. Jag har verkligen haft tur denna helg för jag menar jag har aldrig hjälpt till med dem innan men ändå gör dem så som jag säger, helt underbart.
Efter mina jobbade timmar gick jag hem och käkade lite och sedan stack jag ner till Camden för att möta upp Anna och hennes syster med två kompisar. Vilket var jätte trevligt gick där och hade de trevligt jag gjorde även några ärenden som jag skulle göra var tanken när jag ändå var där. Sedan när dem stack så gick jag lite mera där och helt plötsligt när jag var på min väg hemmåt så börjar en främmande människa prata med mig och ändå hade jag mina hörlurar i öronen. Han verkade inte bry sig han började säga att de var hans andra gång i camden och att han tycker det var mycket folk och gick med mig en bra bit. haha Skön lirare var det allt, när han väl hade sagt hej då så började jag skratta lite för mig själv. Hur ofta händer de att en helt främmande människa pratar med en på ett sådant sätt? tanke på att det även har hänt två gånger på två dagar nu så är det allt lite roligt.! Det är något som aldrig skulle ha hänt hemma i Sverige.

Hur som så har jag inte gjort något mer av dagen mer än att bara taagit det lugnt och njutit av min ensamhet! Inte heller långt tills jag sticker till sverige nu över sommaren ett tag, så förbannat skönt det ska bli =D
Pratade även med min helt fantastiska gravida syster nu på kvällen och jag kan inte låta bli att små le när jag ser hennes mage, för den är verkligen så söt. Vill ha ut den lilla men ändå inte för jag tycker att den kan stanna tills jag kommer till sverige.!
Hej svejs hoppas din helg har varit toppen.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0