Ibland undrar man vilken dag det verkligen är??

Hej svejs, denna vecka har jag uppdaterat väldigt väldigt dåligt tycker jag!
 
Kan bara säga att jag har haft fullt upp men ändå inte.. haha dagarna bara flyger iväg tycker jag, förstår inte de!Så i Torsdags så jobbade jag på som vanligt, dock väldigt trött.
Efter att grabben slutade skolan så tog vi och gick upp till parken för att leka och bada lite granna i det fina vädre. Han var super nöjd över att även få en glass när han hade badat klart. Väl hemma efter våran lilla tripp ute så blev det att gå hem och äta och bara vara. Han pappan kom hem ganska tidigt idag med så jag jobbade inte allt för länge. Plus att jag inte direkt gjorde så mycket på kvällen heller. Fick besök av Anna för vi skulle kolla på solnedgången uppe på parlement hill men det gick ju som det gick. Vi började frysa för att det blåste för mycket och sedan gick ju solen aldrig ner, tog år och dar. Så vi tog oss en tripp upp till hampstead istället för att handla på tesco och sedan tog vi oss ner till mig för att skiljas av!
 
Fredagen- sådana här dagar man uppskattar
 
Kan helt ärligt säga att mitt värdbarn (grabben) är helt underbar just nu när man får skämma bort han hur mycket som helst. Kan verkligen inte vara bättre än såhär. Han hjälpter till och städa upp efter sig och han säger knappt ett ljud plus att om han vill något så är det verkligen hans snällaste röst.
Lämnade honom i skolan som vanligt och sedan sprang jag hem, kan vara den jobbigaste spring tur jag har gjort någonsin!!!! Jobbigt var det. När jag kom hem blev det dushen och sedan vila för att hämta hem honom runt 12 så var tvungen att gå 11.30. Fredagar är verkligen sådär när han bara går så kort tid tycker jag, för man hinner inte med mycket under den korta tiden. Tanke på att han vaknade så pass tidigt i morse så fick han kolla på en film under tiden då jag gjorde lite annat, som tex betala ett bagage till flyget och sedan min buss biljett. Så jag hade lite att styra med under tiden han kollade på filmen... När den var slut blev det att baka lite chocklad muffins, hans favorit så han var i alla fall glad. Vi skulle även åka in och möta upp hans pappa på hans jobb, men innan dess blev de lek i parken och en liten tupplur i min famn på bussen dit.!
 
Jag slutade runt 17 och då tog jag mig ner och kollade lite i affärer för att jag inte hade så mycket annat för mig. Plus att jag gick och väntade på ett samtal, för jag skulle gå på dejt, vilket det dock inte blev till slut men hoppas på en nu i dagarna istället. Gick och mötte upp Anna och Evelina för en drink innan jag stack hem och dem ut. Sängen var så förbannat skön vid 23 igår kväll måste jag säga!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0