Jackan kom fram

Vaknade och var fortfarande trött vid sådär 9-9.30 ja så kan de ju oxå vara!

När jag blev utanför dörren så tog jag faktiskt min regnjacka på mig för de blåste och såg inte halls lockande ut ute.!

Gjorde mig i alla fall ordning och bara tog de lugnt innan jag gick ner för att möta upp Louise och gå på bio runt 13. Vi såg Dark shadows dock trodde jag att den skulle vara mycket mycket bättre än vad den var, så jag säger att den var helt okey.
Efter bion blev det att föröska leta upp ett ställe vi skulle äta på, vilket till slut blev masala zone (indisk mat) Vilket var jätte gott, gillar verkligen stark och smakrik mat.!

Senare mot kvällen blev de att vänta på att Anna skulle komma till Camden. Så vad gjorde vi resten av kvällen? hmm ingenting faktiskt om jag får säga de själv. Vi satt mest och pratade om vad som kommer hända och ske och sedan om vad jag ska göra till hösten.

När jag skulle sticka hem sedan på kvällen så började det regna, så jävla typiskt faktiskt.. Så det fick bli bussen hem och ändå hade jag väldigt nära hem, men ville absolut inte bli blöt!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0