Jobba heldag och bio på kvällen

Behöver nog inte säga så värst mycket om denna dag mer än att jag jobbade ifrån halv 8 till typ 6 på kvällen med lilla bebisen. Så vad gjorde vi?
hmm, vi lekte,åt mat,sov och bara tog det lugnt det var väl ungefär vad vi gjorde. Som sagt kan jag inte säga att jag gjorde allt för mycket men ändå gick tiden iväg.!
På kvällen blev det att hjälpa till med dem stora barnen. Vi alla gick även till dagis för att hämta hem tjejen för att mamman skulle ha kvartsamtal om henne. När vi kom hem igen så blev de mat och sedan bad.

Runt 8 stack jag hemmifrån för att åka och möta upp mina kära vänner för att kolla på lite bio.Vi såg denna underbara film, jag rekomenderar den verkligen. Satt och skrattade en hel del och man kan inte annat än älska filmen.!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0