Kort dag,underbart!

Dagen började med Att jag tog barnen till skolan,fick även med mig tjejen och bebisen. Gick otroligt bra att ta alla barnen till skolan.

Gick sedan och mötte upp mamman på musiken för att dem skulle gå och jag fick ledigt fram till ungefär halv tolv då mamman skulle åka och hämta grabben ifrån skolan. Han skulle även ha en playdate med en av tjejena I klassen. Blevins att göra lite mat till barnen och till oss vuxna. Sedan Blev det allt att städa upp I köket efter allt stök som Blev efter maten. Att diska kan verkligen vara det tråkigaste som finns men ack så fort de gick ändå, över förväntan tanke på att vi var ca 4 barn och 3 vuxna. När allt var klart så gick alla ut och jag blev ledig igen,snacka om skönt.

Jag tog och städade upp lite I huset och sedan tog jag mig till Starbucks och tog de lungt och pratade med min lilla syster på viber. Saknar henne grymt mycket <3 all kärlek till mina syskon!

Började aldrig jobba något mer efter lunchen vilket var jätte skönt. Tog de mest lugnt och pratade med min äldsta stora syster på Skype. När jag hade pratat klart med henne blev det att gå till en annan familj för att jobba lite extra,vilket aldrig är fel!
Så här sitter jag och tjänar pengar. Vad har jag gjort? Jo jag har badat och lagt barnen,duktiga mig Eller ja jag tycker det I alla fall. Plus nu sitter jag och kollar på tv,snacka om lätta pengar :)


Over and out!
Från bruden I London
//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0