Lugn Måndag

Dax att gå in på sin 8 arbets dag och jag har äntligen sovit gutt efter att familjen har kommit hem från sin lilla resa. Gillar inte riktigt att sova själv för de blir så ensamt och konstigt här hemma i huset känns de som.. Ligger och lyssnar på små ljud ja det är vad jag gör innan jag ska somna.

Jobbade som vanligt, gick toppen! jag tog och fixade lite i mitt rum och sedan tog jag och gick för att fika med en kompis och sedan så skulle jag gå hem och städa men de gick inte så bra för städerskan var redan hemma så får göra de en annan dag. Fixade lunch till mig och värdmamman och sedan gick jag och vilade en stund. Började även jobba runt halv tre igen och då hade jag bara lill bebisen så jag och han gjorde inte allt för mycket mer än att ta de lugnt.

Mötte upp dem andra uppe i belzise park och åt glass och mös sedan gick vi och lekte lite på en lekplats. När vi kom hem så hade tiden bara sprungit iväg kändes det som, klockan var redan runt 6 och det var dax att göra mat till barnen. Tror barnen blev jätte glada för idag serverades det köttbullar och makaroner, mumma men jag valde att ta en macka med köttbullar på istället :)
Hjälpte till med badet och sedan slutade jag och då var klockan runt 7, snacka om att tiden har sprungit iväg idag!

Nu på kvällen har jag suttit och pratat med min store syster Nathalie först och sedan min mamma där hemma i sverige. Båda samtalen var hur goa som helst, längtar hem lite granna men ändå inte. Ni gör mina dagar helt fantastiska här i London. För ni förstår att jag har det bra och då kan jag stanna och ha det bra här ett tag till! Massa kärlek till min underbara familj där hemma i sverige :)

Bjuder på lite flumm bilder på mig själv såhär på kvällskvisten!

  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0