Njuter av att inte vara alkolist!

Måndagen - i sin hel het
 
Då var det dax att gå upp runt kvar över sex i två veckor nu för att börja jobba vid halv åtta kanske?
Aja bara att vänja sig och jag måste säga att det är klart man gör, för jag har bara ett barn att ta hand om och han sköter sig mer än bra!
Konstigt nog är han en helt annan person nu när han är själv med mig, inget gorm och skrik och även inget bråk. Han kan till och med leka med sig själv helt otroligt! så jag kan inte riktigt påstå att jag har så värst mycket att säga =)
 
Tog honom till skolan igår och sedan så tog jag mig upp till muswell hill för att jobba extra med våra förra grannar. Blev att vara i parken och bara njuta av det helt ok vädret som var i ca 4 timmar inte helt fel! Satt på en bänk och inte gjort ett skit i typ två timmar, eller ja det kändes som att jag inte gjort så mycket tanke på att tjejen sprang för sig själv och grabben sov ena timmen och den andra så behövde jag ge honom mat och leka lite med honom.
Stack sedan hem för att hämta upp grabben min ifrån skolan och vi tog och handlade och sedan gick vi hem för att njuta av stunden att vi var själva. Det fantastiska är att tiden bara springer iväg känns de som!
 
Slutade vid sex oh jag bara njöt och kollade runt på internet efter kläder visst jag ska inte ha något men är lite sugen bara! Runt 8 mötte jag upp Anna för att ta en Cider på en pub och snacka lite. Satt där tills klockan var 22 och snacka om att tiden verkligen flög iväg för jag hann knappt med att klockan gick så fort. Blev att gå hem och lägga sig för ett annat morgon pass!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0