Onsdags bio med två av mina goa vänner

Började med att jag skulle jobba efter ett antal dagar ledigt, hmm.
Men kan ni tänka er jag fixade att gå upp utan problem, visserligen började jag inte förens vid 8.

Hur eller hur så blev det att ta tjejen till dagis och sedan tog jag grabbarna för att gå till The City Farm. Tror faktiskt vi alla 3 uppskattade att se lite kossor,grisar,getter och hästar. Väl hemma så hoppades jag att klockan var så mycket mer vilken den inte var,dock. Fast det slutade med att stora grabben och mamman gick upp till parken efter ett tag och cyklade medans jag hade lilla bebisen att underhålla. Kan ju verkligen säga att underhålla en liten bebis på ca 6 månader är inte allt för lätt ibland, speciellt inte när dem är lite gnälliga.
blev att ge honom mat och hela fadderruttan hela dagen för att han och jag hängde med varandra, det lilla charmtrollet som han är.

Jag och stora grabben tog och bakade chockladmuffins och ett par chocklad snittar senare när dem kom hem ifrån parken. Vi tog även och spelade lite memory game,lekte bilar och hade det allmänt kul innan han och mamman skulle gå och hämta hem tjejen ifrån dagis Och vips där blev jag ensam med bebisen igen så vi tog och gick en liten promenad för att handla lite mat och sedan hem igen för att ge honom lite mat och leka.

Hela familjen var nästan samlad vid matbordet då det bjöds på typ köttbit ,sås och ris mumma! Efter maten blev det att hjälpa till med badet och sedan slutade jag, underbart.

Tog bussen för att möta upp mina vänner för att se Snow white and the huntsman. Jag var dock lite skeptisk till denna filmen från början tanke på att det är en barnfilm som dem har gjort om, men ack så fel man kan ha! Snacka om att det var en underbar film, rekomenderar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0