Shoppat!

Vaknade vid nio och kände att jag lika väl kunde ligga kvar för min kropp kände inte alls för att springa en runda.. Den var för stel för att springa en runda helt klart. Somnade om och runt 10 skickade Anna till mig och jag började undra vem vill mig något vid 9 på en söndag? haha, jaa då är man nog lite sliten om man tänkte så.

Tog mig upp ur sängen och hoppade in i duschen. Hann även stoppa i mig lite frukost för att sedan sätta på mig lite kläder. Stack till overgrounden runt 11 och hade en sådan tur att tåget kom när jag väl var uppe på plattan. Satte mig på tåget och gick av i islington där jag satte mig och väntade på att min vän Anna skulle komma så vi kunde fortsätta till stratford där hon skulle shoppa jeans men det slutade med att jag handlade med och hade inga pengar kvar, suck! men ak så många fynd jag gjorde. Ni får se det i morgon när jag har kollat igenom allt!

På vägen hem blev det att kliva av i Camden för att möta upp Katarina och hennes två kompisar. Gick runt lite där och sedan blev det lite fotboll innan jag stack hem för jag var alldeles för trött för att stanna kvar.  Väl hemma blev det att vika tvätt,hänga tvätt och sedan bädda rent i min säng, duktiga mig!

För övrigt har jag bara suttit här vid datorn och slappat. Så nu är de nog dax för mig att lägga ifrån mig datorn så jag inte får fyrkantiga ögon ;) nej men hoppas ni andra har haft en underbar helg, för de har verkligen jag haft.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0