Skönaste springturen på länge!

Världens goaste sovmorgon fick jag idag och för en gångs skull kunde jag sova ut, helt underbart!
Tog det mest lugnt innan jag började jobba vid halv 2, tog lill bebisen och försökte leka lite med honom och sedan skulle han sova för han var dunder trött.  Fick han att somna efter ett tag,toppen tänkte jag. Fast då var de nästan bara att gå hem för min värdmamma ringer och säger att dem skulle komma och laga diskmaskinen idag så jag var tvungen att gå hem, suck. Dock så vaknade lille man ungefär 10 min efter vi hade varit hemma, han gillar inte riktigt att vagnen står stilla.

Diskmannen kom och han kunde inte laga den, men han skulle återkomma för vattenbehållaren var trasig så den behövs mytas ut. Jag blir så irriterad att allt ska ta så lång tid för jag menar den har varit trasig ett bra tag, kan dem inte bara fixa den nu,nu,nu,nu!!!!

Hur som så gjorde jag maten idag blev köttfärssås och spagetti,dock lite för lite spagetti för första gången, haha. Fast barnen blev mätta och de var ju huvudsaken, men att mamman och jag inte fick så mycket var ju en annan sak, haha. Hjälpte till med att bada barnen efteråt och städa upp i köket.

När alla var badade och klara för att läggas så stack jag ut för att springa en runda, snacka om att det var riktigt underbart, trodde inte att de skulle kännas så skönt när jag väl började men efter ett tag så var det helt underbart! Så detta ska jag allt göra till en vana, antingen på dagen eller på kvällen. Om jag verkligen inte vill springa så tar jag en PW runda istället =)
Ställde mig även och bakade typ sådär 21 igår kväll för att grabben skulle ha med sig det till skolan (idag) för att dem ska fira Diamond Jubilee för att drottningen har suttit på tron i 60 år!


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0