Slappa och sedan jobba jo visst det går bra nu!

Tjena hoppsan där på andra sidan skärmen =)
 
Tänkte nämligen berätta för er att gårdagen var helt underbar, i alla fall enligt mig. Jobbade ca två timmar på hela dagen, för pappan hämtade hem grabben så jag blev ledig. På dagen så var jag ute på en liten promenad med en tyskvän vi var i parken och hade det allmänt skönt i den lilla solen som var. För övrigt så tog jag det lugnt och skönt hemma och bara njöt av att jag inte hade så mycket att göra plus att jag tvättade och städade undan lite.
Pratade även med två tokar ifrån Norge som erbjöd mig en jätte rolig sak, så måste helt klart tänka på det och se om jag klarar det eller inte! Fast det är ju klart att jag ska tänka på det,utan tvekan. Gick och la mig i sängen med ett leende på läpparna =)
 
Onsdagen - Sol med jätte dålig luft och lite regn på det med.
usch en jätte seg dag i dag faktiskt, konstigt konstigt..Tog i alla fall grabben till skolan och sedan gick jag hem och la mig i sängen för jag mådde verkligen inte så bra som jag hade velat, var helt trött och ont i huvudet så jag kunde inte göra så mycket.. Visste att jag skulle jobba extra men inte när,så jag var typ tvungen att vara lite halv vaken..
Personen som jag skulle passa ringde runt tio i elva och jag mötte upp dem för att jobba 3 timmar, så underbart med extra pengar.! Tog hennes två barn ut i parken för att leka och bara njuta, matade dem två också. Var väldigt lätt att ha dem idag igen måste jag säga.
 
Tog och hämtade hem min lille kille ifrån skolan och gick sedan till hans kompis som vi skulle ha en playdate med och snacka om att han inte var tyst en ända sek.. Mitt huvud blev bara större och större för varje minut tyvärr, fast jag härdade ut så det gick bra. Vi gick upp till parken och lät barnen bada i poolen som finns där, vädret var dock väldigt skumt, soool och väldigt väldigt varmt plus lite regn skurar men barnen njöt och var glada. Väl hemma efter våran lilla playdate blev det att göra mat och bara mysa för grabben var väldigt trött och ligger nu redan i sängen konstigt nog, hoppas han vill sova länge i morgon så jag orkar med morgon dagen!
 
Nej nu räker det med skrivandet, hoppas du orkade läsa hela :)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0