Solen kan faktiskt skina i London

Har varit allmänt seg idag och jag har ingen aning varför.!

Sol hela dagen vilket gör livet lite lättare helt klart. Blev så att jag tog tjejen till dagis med bebisen med mig. När vi hade lämnat henne gick vi och hämtade lite kläder på kemtvätten och lämnade två plagg åt min värdmamma, duktiga oss! Sedan hem för att leka och ge honom en flaska välling. Lekte med honom ända tills mamman kom hem för jag skulle nämligen gå och jobba hos en annan familj lite granna.

Så mellan 11.15-13.15 jobbade jag åt en annan familj och vi var ute hela tiden och hade det allmänt skönt. Dock blev det lite kallt när det började blåsa och solen gick i moln. Det gick jätte bra att ha dem två för ena sov och den andra gick runt och lekte med några andra barn på samma ställe,toppen!

Kom hem och satte mig och kollade lite granna på datorn och även lite bloggar och sedan var det dax att jobba igen för värdmammans skulle gå och hämta hem barnen. Så jag och bebisen satte igång och lekte, hängde tvätt,lekte och gav honom mat. Det var ungefär vad min dag gick åt! plus att jag självklart gjorde mat åt hela familjen plus mig och värdmamman :) badet gick super bra för jag har expert på att tvätta hår, det är vad stora grabben säger i alla fall :)

Nej nu har jag inte tid att skriva så mycket mer för jag ska åka upp och möta Anna för att kolla på lite bio en sånhär onsdag :) Hoppas ni har haft en ganska ok dag =)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0