Söndagen i sin helhet- walkabout

Oj oj oj oj oj oj

Finns det något annat att säga om den dagen? klart det finns och det tänkte jag berätta för er nu, tanke på att jag inte har hunnit det tidigare.!

Skulle ha mött upp Katarina och Anna vid 13 för att vi skulle gå ner och kolla på båtarna som drottningen skulle åka i, dock blev det lite senare för att Katarina var tvungen att åka till akuten,stackaten! Det bästa var att det inte var något jätte allvarligt med henne.!
Hur som så kom dem tll mig efter dem hade varit på sjukhuset och vi tog oss ner för att se om vi kunde komma ner till themsen och se alla båtar och drottningen, vilket inte gick allt för bra.. Så vi tog och käkade Lunch/middag på pizza hut,mums det slog inte fel inte!
Anna och jag började även vårat drckande då också. När vi hade käkat klart så drog jag och Anna tll Sheperds Bush för att gå på WALKABOUT.

Känndes jätte konstigt att jag och Anna skulle festa en söndag, må jag säga! Väl framme vid walkabout så fick vi stå i kö.
Lite om walkabout,Du börjar festa tidigt på dagen och håller på in på små timmarna. Man kunde även komma utklädd eller inte, man gjorde helt enkelt som man ville själv. Fast dem flesta var utklädda och måste verkligen säga att dessa britter har super bra fantasi när det gäller att klä ut sig.
När stället stänge så tog vi oss en liten promenad i regnet med dessa två killar som vi hade raggat upp, eller ja vi skulle till ett annat fest ställe. Tydligen låg detta ställe i Hammersmith och där stannade vi till runt två då jag och Anna bestämde oss för att sticka hem och sova. Buss resan var nog den längsta jag har gjort på väg hem från en ute kväll. Fast vad gör det när man hade haft en toppen kväll =D
Helt fantastisk kväll/natt men Anna helt klart och absolut något jag kommer att göra om! Men kanske som utklädd vem vet, det är något som märks men ack så kul det hade varit :D

Bilderna är ifrån min kära vän Annas blogg/facebook.

   

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0