Sovmorgon kan vara det underbaraste.

Vaknade vid halv tio första gången och ville då verkligen gå upp.. Jag gick nog upp runt elva, snacka om skön och underbar sovmorgon :)
Tog mig lite frulle och sedan satte jag igång och städade mitt rum vilket kändes skit bra när jag väl var klar :)

Började även jobba vid 1 då jag skulle ta hand om lilla bebisen medans mamman gick och fick manikyr. Så vi två tog och gick ut en sväng och lekte en del innan vi gick och hämtade hem tjejen ifrån dagis.
Hjälpte till med maten då vi hade två extra gäster idag.. Sedan blev det att bada lilla bebisen medans mamman och barnen gick och lämnade dem andra två hemma hos sig.

När hon kom tillbaka så badade hon barnen och sedan lämnade hon mig med alla tre barnen.. Jaa det var då den jobbigaste nattningen jag har gjort på bebisen.. Efter han hade bajsat så börjar han hosta och hostar fel och börjar kräkas, usch var verkligen inte det jag behövde.! Så var bara att börja torka upp det och sedan var det dax att lägga honom igen, först ner och hämta mer mjölk och sedan upp igen.
Efter det så blev det lite bättre förutom att dem stora barnen var hungriga så det var bara att ge dem lite mat, suck! Fast det var ju bäst att göra det tanke på att dem var hungriga.

Så nu sitter jag här på mitt rum och väntar på att föräldrarna ska komma hem så jag kan få gå och lägga mig för jag har så fruktansvärt ont i ryggen, vet inte alls vad jag har gjort. Men ont har jag i alla fall och jag som hade tänkt att springa en runda efter jobbet i morgon, får helt enkelt se vad de blir av de.! får helt enkelt sitta i mitt rum och vänta på att föräldrarna kommer hem!

 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0