Springa i duggande regn

Fick kliva upp lite tidigare denna morgon för att jag skulle mata bebisen för att mamman var ute och sprang en runda. Gjorde iordning alla barnen och när vi skulle gå så gick vi alla tillsammans, för mamman skulle ta tjejen till dagis och jag stora grabben till skolan.

När jag kom tillbaka efter att jag hade lämnat honom så blev det min tur att springa en runda. Sprang 45 min i duggande regn och i mitt i allt så börjar de ösa ner, rolig spring runda va.. Tur att det lugnade ner sig efter ett tag. Jag kände mig verkligen jätte glad över min spring runda tanke på att jag knappt stannade någon gång,helt otroligt om ni frågar mig.! Överlycklig tjej.

Annars så har jag bara jobbat ifrån halv tre ungefär till 18, ganska okey om ni frågar mig. Har inte så värst mycket att säga om kvällen för övrigt, mer än att jag är lite trött och sliten.

    

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0