Stor shopping med familjen

Tjena hoppsan, dax att berätta för er vad jag gjorde på min fredag!

Skulle ha fått sovmorgon, men dock blev det inte så för mamman ville att jag skulle gå upp ändå. Klev upp 8 som jag har gjort alla andra dagar. Åt frukost och sedan gjorde jag mg i ordning för min värdmamma hade bestämt att vi skulle gå i regnet till ett inomhus playground. Vilket barnen älskade, dock inte allt för kul för oss kanske men toppen att de ej regnade för mycket. När vi var klara där så blev de att gå till vårdcentralen med lillen för att han skulle ta en spruta, eller rättaresagt 3 sprutor stackarn.!
Fast jag och tjejen tog och gick hem för att laga mat så att den var klar när dem andra kom hem. Efter lunchen blev det att gå och lägga sig ett tag för min del, hade ont i skallen,usch! När jag vaknade upp så kände jag inte alls för att jobba, men det var bara att gå ner och byta av mamman för att hon ville gå och lägga sig och vila en stund.
Efter allt detta sovande så tog vi alla barnen och åkte till mat affären för att shoppa. Hade ju nästan ingen mat i kylskåpet så det var lika bra! Men ack så lång tid det tog och irriterande när barnen inte lyssnade och sprang iväg istället, smarta barn eller inte! hann knappt komma innanför dörrarna innan barnen säger att dem var hungriga så det var bara att ställa sig och laga lite köttfärsås och spagetti. Som hela familjen satt och åt tillsammans för pappan kom precis hem när maten var klar, mysigt var det allt!
Kände mig dock lite stressad för jag ville åka ner till Camden för att köpa ett par regnbyxor till morgon dagen(idag) för att jag inte ville bli blöt om det nu ska regna. Men jag åt upp maten och sedan tog jag bebisen för att bada honom och sedan efter ett tag kom mamman upp och bytte av mig.

Som tur var så hann jag ner till Camden för att köpa ett par regnbyxor,snacka om att jag var glad!
Mötte även upp Anna sedan när jag väl var klar och satte oss på en pub och njöt. Efter en stund så kom även Katarina och gjorde oss sällskap, så otroligt mysigt man kan ha med sina vänner :)

Pimm´s drink :)


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0