Street party.

Jag kommer göra såhär, jag berättar om denna dag och gårdagen och i morgon berättar jag om vad som hände på söndagen, för det blir allt för mycket att prata om!
Ber självklart om ursäkt men så är det ibland när man har haft lång helg, vilket man inte har ofta.!

Måndagen - ingen latsida här inte.

Vaknade upp efter gårdagens roligheter runt halv elva då jag verkligen var tvungen att gå upp för de var så att jag skulle börja jobba klockan ett oss en familj två gator bort. Duschade och åt frukost och sedan blev de att gå nästan. Men när jag håller på att sätta på mig skorna så får jag ett sms att jag inte kan komma riktigt än och att jag skulle komma 45 min senare istället. Så fick bli 13.45 och slutade ungeför 18.15 så de var inte allt för många timmar men helt okey för mig. Spenderade tiden ute med barnen och sedan tog jag och hjälpte till med deras bad. 

Väl hemma efter mitt jobbande blev det typ bara att ligga i sängen och lata mig medans tvn visade filmer,mys säger jag :D

Tisdagen - dagen innan jobb dag/ street party

Ville verkligen inte sitta hemma denna dag men ändå var jag helt slut och min mensverk är ju hopplös är verkligen inte vän med den, men har man varit det någon gång? nej jag trodde väl inte de.!
Mötte upp Anna vid tottenhamn court road station, satan vad långt det blev. Vi tog oss en skön och lång promenad under den tiden det inte regnade. Vi var även inne i lite butiker, för min del blev de att testa lite bikini överdelar men jag hittar ju aldrig någon, blir så less på det. Kan liksom någon krympa mina bröst eller göra alla bikini överdelar större, ja vilket som! När klockan började närma sig blev det att dra sig upp mot golders green för att gå på street party med Katarina och Anna.
Det var väl sådär, kunde helt klart ha varit bättre tanke på vädret. Fast glad nu har jag fått uppleva det med, helt klart en upplevelse. När vi tyckte att det räckte trog vi hem till Katarina och lekte med hennes barn och sedan chillade vi mest i hennes rum, hur skönt som helst.
Vi började inse efter ett tag att vi kanske borde äta något plus att klockan började bli ganska mycket. Så det fick bli pizza för min del och dem andra tog kött och pasta.!

Väl hemma har det bara blivit att slappa, hur skönt som helst. Plus att vi har haft värmen på här hemma för första gången på riktigt länge, men måste medge att det verkligen är underbart varmt och skönt inne nu :)
Lite bilder får ni i morgon förhoppningsvis.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0