THORPE PARK 9/6-2012

Vakna upp tidigt ännu en dag denna vecka är ju helt okey,tanke på att man har ändå varit ledig två av dem!
Ändå var det väldigt segt att kliva upp tidigt en lördag!

Idag ska jag åka till Thorpe park som ni kanske förstår, stack dit med Anna och Katarina. Möttes upp vid halv nio för att sedan ta och köpa biljetter till tåget så vi kunde ta oss till nöjesparken. Snacka om att man hade ett sådan go energi kick över att man skulle få åka lite karuseller! Var överlycklig ända tills vi hade stått i kö i en av karusellerna i ca 1,5h, haha jaa jag lovar er det var mycket folk. Fast i efterhand så var det verkligen värt det för jag hade så himlans kul. Dem där britterna kan verkligen det där med att bygga nöjesparker.!
Åkte även en som man blev blöt på, dock så fuskade jag lite för jag kände inte alls för att bli blöt på över kroppen så jag använde min regnjacka, tummen upp till mig.!

Juste får ju inte glömma bort att vi även träffade på Emma och hennes kompis,snacka om att man blev lite chockad att man träffade någon som man kände där? vilket man inte riktigt trodde. Hur som så var det helt underbart att ha varit där och jag ska verkligen inte klaga över vädret för det har varit sol,blåst och uppehåll. Tror faktiskt ingen kan klaga på det för jag har ju inte ens använt mina regnbyxor som jag köpte inför dagen, haha!

Nu sitter jag i alla fall barnvakt efter en helt underbar dag men mina goa vänner!
Dock helt slut i hela kroppen, har även huvudvärk men det går nog över sedan när jag sover.
Något jag absolut inte får glömma är att vi äntligen har en NY DISKMASKIN, snacka om att jag blev så glad när min värdmamma skrev och berättade det för mig.! Med detta menas att jag slipper diska för hand hedan efter =D




Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0