20 grader och jag är i London och det är bara 23 Mars

Att vakna upp tidigare än vad man ska är inte kul kan jag säga er. Jag vaknade upp runt 6 och var klar vaken och ändå hade jag sovmorgon en liten stund på morgonen visst det är inte länge men det är allt 10-15 min! men det blev ingen sov morgon för min del för jag bestämde mig för att gå ner den tiden jag brukar tanke på att jag ändå inte riktigt kunde sova.

Blev att ta grabben till skolan och tjejen fick följa med. Sedan mötte jag upp mamman och bebisen så bytte vi barn och jag tog mig en promena medans dem gick på musiken. Hade lilla bebisen till lunch då jag gick och mötte upp min värdmamma för att äta på ett ute ställe med barnen och henne. Vilket var väldigt mysigt måste jag säga och om jag inte har sagt det innan så har jag verkligen världens bästa värdfamilj! Efter vi hade ätit så fick det bli att gå till lekplatsen som låg precis där och leka en stund.
Efter någon timme blev det att gå hemåt för att göra iordning innan vi skulle till tjejens dagis på en liten konsär som hon skulle ha. Snacka om att det verkligen är super duktiga på dagis med alla sånger dem lär sig =) Hon var även hur söt som helst i sin lilla kanin dräkt, lite synd att jag inte tog med mig min kamera. Efter konsären så hade dem dukat upp med en massa mat utanför så man fick gå och ta det man ville, jag tog lite granna men det var inte allt för mycekt som var lockande. Jag gick även hem tidigare med lilla bebisen för att han inte riktigt tyckte det var kul, fick ge honom lite mat hemma och sedan bara ta det lugnt.

Fast nu har jag slutat och om ni frågar mig så är jag helt slut, skulle nog faktiskt gå och lägga mig. Vet inte hur många gånger jag har gäspat under detta inlägg för jag är så trött efter en mycket lång dag men både sol och barn. Har även nästan varit ute så gott som hela dagen i det fina vädret, vi har nog haft 20 grader i solen och sedan haft sol så gott som hela dagen, man ska verkligen inte glada för ack så underbart det är!

Nu väntar jag även på att jag ska gå mot Kentish town för att möta upp Anna som ska sova här i natt, kommer bli jätte kul. För i morgon så ska vi in till westfield och köpa hennes resväska som hon ville ha och kanske kolla lite i någon butik efter något snyggt klädes plagg men jag får se! Ha en toppen helg nu kära läsare!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0