Det kommer Piss ifrån himlen....

Vaknar och loggar in på fb på mobilen och kollar även lite på aftonbladet och ligger i min underbara säng och undrar vad det är för väder ute.
Under den tiden hör jag hur det smattrar på fönstret och inser att det regnar ute, kul eller inte.!
Och helt plötsligt får jag ett meddelande om att Anna är vaken och vill träffas, haha. Trodde aldrig att hon skulle vakna så tidigt, mohaha. Så vi bestämde att vi skulle träffas i archway för att ta en kaffe och vänta på dem andra så dem kunde vakna. 1 timma inne på Costa i nog dem roligaste ställningarna, men ack så skönt det var. Jag bestämde i alla fall att vi inte kunde sitta där längre så vi tog oss vidare till gospel oak (over ground) för att åka till stratford för att shoppa på westfield.`Jag skulle egentligen inte köpa så mycket och det blev det faktiskt inte, men kom hem med ett par leggings,ett linne och en kort ärmad shorta. Väldigt nöjd över mina köp,dock hade jag faktiskt velat ha så mycket mera men nej det får vara till en annan gång :) har ju så många helger kvar som jag kan köpa grejer på =)
Juste får ju inte glömma bort att vi käkade ju faktiskt lunch där med och satt och pratade om allt möjligt och var inne i ganska många affärer. Det stora negativa var att vi var inte ensamna där, haha det var sådär 1000 människor till om det nu ens räcker.!

Åkte hem och bara tog det lite lugnt innan jag skulle börja jobba, skulle få äran att sitta barnvakt en lördag kväll. Woho eller något, inte det roligaste men men ibland måste man jobba helger och så är det. Det var mer eller min tur att lägga barnen idag dock inte det lättaste när det är människor i huset som livar upp stämmningen, tur så gick dem ganska fort så det blev lugn och ro. Gick super lätt att lägga barnen i alla fall och dem somnade nästan på en gång för att dem var så trötta.

Så resten av kvällen har jag bara suttit här och tagit det lugnt och inte gjrot ett skit, mer än att gett er två inlägg på vad jag gjorde igår och hur min dag har sett ut idag :)
Som ni förstår så blir det alltid lite shopping när det regnar, men det är så det är när man bor i England/London. För liksom vad finns det annars att göra här? Inget, inte när det regnar i alla fall.
Nej nu ska jag sluta blabla och göra något vettigt som att kolla lite på tv kanske? för kan ju inte sitta här hela kvällen. Hoppas ni har haft fins väder i alla fall =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0