En dag sen, undrar varför jag inte skrev igår? Slår ihop måndagen och tisdagen!

Måndagen- en dag då man inte vet schemat så värst bra!

Började väldigt bra och jag kände att jag hade mycket energi. Tills jag kom på att jag inte hade allt för mycket att göra av dagen och att jag inte visste vad mamman hade planerat riktigt. Blev i alla fall att byta lakan och styra här hemma för att sedan hänga tvätt och bara ta det lugnt.  Jobbade faktiskt inte allt mycket denna dag som tur var, tanke på att jag var väldigt trött!
Kvällen var helt okey, dock väldigt väldigt trötta barn men så är det väl lite ibland. Sedan så var jag helt slut så vid 22 så slocknade jag i sängen.!

Tisdag- jobb och träning

Jobba på som bara den. dagen till ära var inte heller den bästa men så är det ibland.
Efter att ha lämnat barnen så fick det bli att gå till gymmet, fast det blev att simma.! Simmade 50 längder (alltså fram och sedan tillbaka) alla räknar ju olika! Men det gick toppen i alla fall och skönt var det förutom att mina vader gör ont!!!
Gick hem och mötte mamman nästan i dörren för att hon skulle ut på ärenden. Jag tog och satte igång en tvätt och lagade lite mat och hängde en tvätt. Sedan tog jag och somnade i sängen i 1h vilket var underbart ska jag säga er! börjar inte jobba förens vid 16 heller, då skulle jag även bara ha lilla bebisen. Blev att mata honom,leka och sova. Han var dock lite gnällig inte riktigt säg själv men är nog för att han är lite sjuk. När hela familjen var så gott samlad så blev det bad och bara ta det lugnt för dem hade redan ätit.
Blev en väldigt sen middag och jag skulle göra potatis klyftor i ugnen och blev väldigt arg/ irriterad för det tog så mycket längre tid än vad det brukar göra, vilket är så irriterande.!
Men nu sitter jag i min säng och kollar på 90210 för att sedan lägga mig ner och sova när den är slut.

En snygg bild på mig har väl aldrig skadat ;)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0