Fin söndag med toppen väder!

Blev att gå upp skapligt tanke på att jag skulle jobba runt 11.
Upp och duscha och äta frukost och klä på sig för att sedan gå och möta upp pappan och barnen.
Jag och tjejen tog en taxi ner till belsizpark till the giraffe så vi kunde äta lite och sedan blev det att gå hem och bara ta det lugnt och busa och hon sov en stund. Hade henne inte alls länge, tanke på att pappan kom hem vid halv två igen så hann hon och jag inte göra allt för mycket. Den stunden vi hade tillsammans var i alla fall hur underbar som helst. Gillar när man gör något som hon gillar med =)

Tanke på att det var så fint väder så ville inte jag sitta hemma så jag tog tag i det hela och åkte in mot oxford street och mötte upp Anna och Katarina. Anna hade köpt sin älskade Iphone vit så hon var helt till sig, vilket var verkligen super kul att se :)

När vi hade gott en sväng så blev det att ta en fika på starbucks och bara sitta där och ta det lugnt. Till slut så bestämde vi oss för att vi skulle åka hem till mig och dem skulle hämta sina grejer. Slutade med att vi satt och pratade en del i mitt rum innan dem gick, men jag gillar verkligen mina London vänner.!

Annars ikväll har jag då inte gjort mycket, suttit här och skrivit alla mina blogg inlägg som jag har missat att göra. Och så har jag även suttit och varit lite små sur på mig själv! för jag vill verkligen ladda upp lite bilder till er men det blir aldrig av, jag är helt enkelt för lat! Men jag får börja skriva en lista som jag har bredvid datorn så får jag kolla på den hela tiden vad det är jag ska göra! För om jag ska vara ärligt så börjar det bli lite väl mycket grejer jag måste hålla koll på just nu.

Men nu känner jag att jag har suttit här lite väl länge så jag funderar på att skita i denna burk och lägga mig i sängen istället och bara ta det lugnt, för jag ska ju trotts allt jobba i morgon!  Fattar bara inte varat helgen tar vägen? den bara springer iväg, hinner ju knappt göra något om helgerna längre känns det som, fast egentligen gör jag ju hur mycket som helst, haha. 

Hoppas ni har haft en toppen helg nu mina fina läsare där ute :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: nämen oj va trevligt ^^)

Fick inte svar på när du kommer tillbaka till Sverige, vet du inte eller är det nått planerat när din london resa tar slut?

2012-03-11 @ 21:37:40
URL: http://trustmepeople.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: ojdå, du får ursäkta mitt dubbel svar, min blogg dampade visst lite och jag såg inte att jag hade fått svar på min lilla fråga ^^

2012-03-11 @ 21:38:44
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0