Helgen är över bara sådär..

Lördagen - kusiner på besök.!

Fick sovmorgon men ändå inte. Tanke på att jag kom hem ganska sent så blev det ju inte jätte sovmorgon för min del.. Hur som helst så käkade jag frukost och sedan bar jag mig iväg för att möta upp mina kusiner för att äta lunch med dem och deras respektive. Det blev mat på ett pub ställe och sedan vidare mot ännu mera turist grejer. Blev att se Tower bridge och åka båt på themsen, vilket jag aldrig hade gjort innan. Blev även en promenad, shopping och fika. Tillbringade en väldigt bra dag med mina kusiner måste jag säga, alltid kul när folk kommer hit som man känner. Blev självklart mycket prat och skrattande men i slutet så fick jag mig en stor godis påse av ena min kusin när vi gick till hotel rummet, mums säger jag bara!
Resten av kvällen spenderade jag med min vän Anna, vi promenerade och pratade och skrattade vi med ;)
Mitt i allt runt 23 så var jag sugen på mat och självklart pizza, vi gick in till pizza hut men ingen personal kom fram till oss dem gick bara fram och tillbaka istället.. Så jag tröttnade och vi gick vidare, hade nästan gett upp då men jag var ju hungrig så vi tog en italiensk pizzeria eller resturang! Så vi fick våran pizza till slut och flötig var den med, haha. Efter vårat lilla käka sådär mitt i natten blev det att gå upp mot bussarna och självklart Sjunga för lilla Anna som blev 19 vid tolvslaget, var inte alls dumt att fira det mitt i natten. Saknades bara lite skumpa!

Söndagen - regn och rusk, men Annas födelsedag!

När det regnar ute så vill jag aldrig gå ut!
Speciellt denna dag så var jag nästan tvungen att gå ut med.. Hade inte köpt någon present till mina kära vän så jag kände mig jätte taskig. Men hon får ju sina presenter nästa vecka istället då jag har kunna handlat dem på dagem förhoppningsvis! För övrigt så låg jag och sov bort HELA dagen faktiskt. Hade ju absolut inte någoin lust till något, men så är det faktiskt när man har haft en toppen helg och sedan så regnar det ute och man kan slappa, super skönt!
Runt 7.30 så gav jag upp allt och tog på mig ordentliga kläder och gick till affären för att kolla lite innan jag skulle åka och möta upp katarina. För vi skulle nämligen ner till waterloo stationen och äta middag med Annas och hennes föräldrar och Evelina med, vi åt på the giraf. Hemskt god mat där måste jag säga! Och kvällen var helt underbar med, middag med fina människor kunde helt enkelt inte gå fel en söndag som denna.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0