Hopp dit och hopp hit.

Tisdag - ont i magen kan vara det värsta!

Tur att man inte skulle jobba allt för mycket denna dag.
Lämnade barnen på skolan och det roligaste av allt denna morgon var att dem var så himla glada och busiga så dem skojade bara med mig hela vägen till skolan och dagis. Jag tyckte det var jätte mysigt måste jag säga.

Väl hemma så blev det att hjälpta till med bebisen för att min värdmamma skulle testa att gå ut och springa en stund för första gången. Sedan gjorde jag iordning pizza till oss två till lunch, mums gott var det.
Sen gick jag faktiskt och la mig och somnade nästan i 2 timmar, helt otroligt. Så trött och ont i magen hade jag! Jag tog även grabben sedan när mamman skulle gå och hämta hem barnen. Vi lekte och sov och bara tog det lugnt tanke på att jag inte mådde så bra.
När alla var hemma blev det att laga mat och styra och ställe lite. Fick sluta ganska tidigt redan vid 6 tror jag att jag hade slutat. Blev inte allt för mycket gjort efter det, mer än att jag gick till gymmet och satte mig på cykeln och cyklade 1,1 mil kände mig inte slut efter men kände att det fick räcka för idag. Längtar konstigt nog efter att åka hem till sverige och kunna hämta mina spring skor så jag får gå ut och springa här i naturen, men jag kommer vara död haha.
Somnade väldigt tidigt igår med runt 22 låg jag i sängen för att sova och vid 22.30 sov jag säkert.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0