Inte många knop idag inte

Vaknade upp och var hur trött som helst tanke på att jag gick och la mig sent igår.
Hur som helst så kallade jobbet på mig och jag skulle hjälpa till med barnen som vanligt och ta dem till skolan och dagis, inget som hade ändrats!

Väl hemma igen blev de lite prat med min värdmamma och sedan gick jag upp och läste min bok någon timma. Helt plötsligt efter ett tag börjar jag få jätte ont i magen och huvudet börjar värka så jag tog och la mig ner och sov en stund vaknade till lite då och då men tröttare och lite ondare än innan.. Bestämde mig för att ligga kvar tills jag vaknade och det var bra. Vaknade runt kvart över 1 och kände mig bättre men då hade jag även sovit nästan 2 timmar. Det tråkigaste av allt var att det var skit fint väder ute men jag hade varit inne heldagen så jag missade det fina vädret. Tog mig ner och åt en macka, dock med illamående och huvudvärken kom tillbaka. I den stunden bestämde jag mig för att jag skulle gå till affären och kolla om jag kände för något gott, vilket slutade med en coca cola. Köpte den och tog mig en liten promenad i det fina vädret, blev inte allt för långt för jag orkade verkligen inte. Känner verkligen just nu att min kropp inte alls är som den ska, vet ej varför.

Började även att jobba runt 3 och det gick toppen för jag hade bara bebisen så det var inte allt för mycket att göra och jag kände mig helt okey just då. Började även med maten, dock så var jag inte alls sugen men var bara att göra iordning och sätta in potatisen i ugnen. När alla var hemma blev det att äta lite middag och spela lite spel och bada. Jag fick även äran att lägga lilla bebisen för att mamman skulle ut och äta och pappan fick ta dem äldre barnen att lägga. Det blev lättast så, men när jag kommer ner till köket så sitter dem alla tre och äter? haha snacka om att barnen har börjat äta på kvällarna. Och en annan sak som verkligen går just nu på grabbens skola är att dem kissar på sig lite när som, så när jag stod och pratade med värdpappan om att grabben måste gå på toa innan bädddax så sitter grabben och kissar på sig.. Bra gjort mycket, nej men ärligt det är verkligen inte kul det är bara jobbigt för man måste ha ombyte med sig var man än går. Tur så är det inte bara våran grabb som är inne i den berioden för det är flera i hans klass..

Men nu ska jag ta och lägga mig ner och läsa någon sida i boken och sedan släcka så jag får mera sömn i natt än vad jag fick igår! lär behövas om ni frågar mig.  Hoppas som sagt ni andra hade en bättre dag än mig =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0