kilevippen

Hade mig en väldigt bra fredag fast jag jobbade hela dagen nästan. Jobbade till klockn 17, så det var ändå ganska tidigt.

Dagen spenderader jag med lilla tjejen och grabben, men mest med tjejen. Lämna och hämta grabben på skolan och sedan blev det att leka och gå på musik med tjejen. Vi kollade även på filmen "Nils Karlsson Pyssling" underbar film enligt mig :)
När jag väl hade båda barnen blev det, mat, mysa och bara ta det lugnt innan vi skulle vidare till deras pappa på hans jobb. Så vi hade en liten utflykt på bussen till jobbet, grabben somnade och tjejen och jag satt och busade lite granna. Väl framme så blev det att lämna över dem två små liven till pappan och sedan var det bara att börja kolla efter en present till min kära vän Anna! Kan verkligen säga att det inte är det lättaste att hitta en present och tid hade jag inte direkt heller.

När jag väl hittade en present så hade jag svårt att bestämma mig om jag skulle köpa den eller inte.. Så jag fick strunta i det och fick åka hem istället. Skulle trotts allt in till oxford street på lördagen igen för att leta efter kläder till mig. Blev att åka hem och duscha och göra sig i ordning och sedan sticka för att åka och möta upp Anna för att fredags dricka lite granna, vilket var väldigt mysigt men den sista puben var väldigt konstig,haha. Tror inte heller vi var så pigga på att vara ute denna kväll så vi kom hem till Anna runt halv tolv tror jag, vilket är väldigt tidigt för att vara mig en fredag om jag är ute. Blev en massa prat i Annas säng innan läggdax istället, vilket var super mysigt :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica Martinsson

Kommentarer
Postat av: linnea

hej!

KOlla gärna in min blogg :D

Förresten när är det du kommer tillbaka till lilla Sverige igen?

2012-03-11 @ 20:22:14
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0