Leta Leta Leta men ändå hittar jag inget.!

Dax att börja jobba lite tidigare idag tanke på att idag skulle min värdmamma till sverige och vi borde vara utanför huset innan hon åker.!
Så jag klev upp 6.45 eller rättare sagt då började jag. Pigg var jag allt det var nästan så jag var chockad, började även nästan undra var den energin kom ifrån. Hur eller hur så var vi utanför huset 5-10 min innan vi brukar vilket var helt otroligt.

När jag väl var hemma igen så blev det att städa och dona så allt var fixat innan städerskan skulle komma. Jag blev lite allt för seg i kroppen att vänta på min  kompis så jag la mig ner i sängen men dock kunde jag inte riktigt somna som jag brukar kunna. Fick dock ett sms av henne att hon inte hade orkaden att följa med mig men det gjorde inget jag tog mig ner mot Camden runt 10.40 var där så gott som hela dagen. Att leta present till någon är verkligen inte det lättaste ska jag säga er! Dock kom jag inte hem med något heller förutom lite saker till familjen.

Hemma igen blev det att äta och bara ta det lugnt innan jag skulle gå och hämta hem barnen. Kom till grabbens skola och möts av en jätte trött liten grabb och sedan på dagis så möts jag av värdens sötaste och gladaste tjej!
Blev att gå hem och laga mat och sedan vänta på matleveransen som skulle komma och även bara mysa och ta det lugnt med barnen. Blev en del memorie game och pussel.

När jag väl slutade runt 19 så blev det att sätta sig här och kolla läget och självklart skriva ett inlägg här på min älskade blogg =)
Blir lika glad varenda gång när jag ser att det faktiskt är folk som läser min blogg. Visst jag måste säga att jag är förbannat dålig på att ladda upp bilder och fixa min desgin men sådan är väl jag, så ni får helt enkelt stå ut =)

Over and Out!!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0