Måndag inget kan gå fel, snart helg igen.

Att vakna upp en måndag är aldrig fel men det är inte fel med ledighet heller!

Tog och hjälpte till med barnen som vanligt och tog grabben till skolan och tjejen fick följa som hon alltid gör dem dagarna då hon är ledig. Väl hemma igen så blev jag nästan ledig till klockan 14, eller ja jag ska ju byta lakan i min säng och i barnens sängar så ledig blev jag ju inte...
Fast jag hann med att gå till gymmet i 40 min, ladda på mitt buss kort,köpa födelsedags kort, duscha, byta lakan och äta lite lunch. Så under dem timmarna så hann jag nog med lite granna, visst det låter inte mycket men om man tar allt i sin egna lilla lugna tid så gick det toppen =)

Hade även lilla grabben i någon timma och där sprang tiden iväg för han skulle matas,sovas,byta blöja och så får vi inte glömma att man måste underhålla honom med.! När han ungefär skulle sova så blev det att gå ut och gå en sväng tanke på att det var så fint väder, gick inte i världens snabbaste tankt men det var ändå hur skönt som helt att få komma ut lite granna. Resterande av kvällen blev bara full rulle kändes det som, grannen var här och åt lite middag och umgicks. Det var jätte kul att dem var här men det gick lite över styr på slutet då alla blev trötta. Slutade även runt 18.20, underbart.

Så jag tog tag i det hela och tog mig en kvälls promenad i ett litet mer högt tempo än vad jag hade på dagen idag. Mobilen visade även att det var runt 11 grader och klockan var knappt halv åtta när jag kom hem, snacka om skönt. Kan gärna fortsätta att vara såhär för jag tycker det är underbart att man kan gå i vårjacka såhär på kvällen när man går ut för övrigt på dagen och morgonen med =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0